قیمت موتور برق در بازار ایران

اخیرا قیمت موتور برق در بازار ایران 1401 - لیست قیمت ژاپنی، چینی بنزینی در بازار ایران بسیار متنوع شده حتی سال 1402 و این تنوع دلیلی ندارد بجز تنوع در ساخت، مدل، کیفیت، کارایی و در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروش. البته دلایلی مانند داشتن نمایندگی رسمی و فعال و دلال های پشت پرده تاثیر خواص و به سزایی در تعیین قیمت دارند برای مصرف کننده دارد. ما در اینجا سعی کردیم که به تک تک این مسائل بپردازیم تا شما مشتری یا همکار عزیز به راحتی بتوانید موتور برق مورد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری بفرمایید. در ادامه با ما باشید تا این مسائل را با هم بررسی کنیم. 

قیمت موتور برق در بازار ایران

موتور برق کیفی H2750iS هواسدان

تماس بگیرید
موتور برق کیفی بی صدا هواسدانسیستم اینورتریحداکثر توان خروجی 2.4 کیلوواتتوان دائم  2.2 کیلوواتیک سال گارانتی موتور و سیم پیچمخزن سوخت بنزین 4 لیترینمایشگر دیجیتالخاموش کن اتوماتیک در صورت کمبود روغنابعاد 480*285*460وزن فقط 18 کیلوگرم

موتور برق کیفی H4500iE هواسدان بی صدا

تماس بگیرید
موتور برق پرقدرت کیفی بی صدا هواسدان مدل H4500iEسیستم اینورترییک سال گارانتی موتور و سیم پیچمخزن سوخت بنزین 4 لیترینمایشگر دیجیتالخاموش کن اتوماتیک در صورت کمبود روغنابعاد 480*285*460وزن فقط 40 کیلوگرم

موتور برق دیزلی 5 کیلووات کوپ KDF6700XE

تماس بگیرید
توان استارتی : 5000 واتنوع موتور : تک سیلندرحجم باک : 12.5 لیترسیستم خنک کننده : هوا و ورغنسیستم استارت : هندلیساعت کار مجاز دستگاه : 16 ساعتنوع سوخت : گازوئیلوزن دستگاه : 113 کیلوآمپر : 17 آمپر

موتور برق کیفی بی صدا هیوندای مدل HG3550

تماس بگیرید
موتور برق کیفی بی صدا هیوندای مدل HG3550توان استارتی : 3500 واتنوع موتور : تک سیلندر اینورتریحجم باک : 5 لیترسیستم خنک کننده : هوا و ورغنسیستم استارت : هندلساعت کار مجاز دستگاه : 8 ساعتنوع سوخت : بنزینوزن دستگاه : 35 کیلوآمپر : 15 آمپر

موتور برق 2.3 کیلووات کیفی بی صدا لانسین GR2300iS

تماس بگیرید
موتور برق 2.3 کیلووات کیفی بی صدا لانسین مدل GR2300iSسیستم اینورتری بدون کوچک ترین نوسانحداکثر توان خروجی 2.3 کیلوواتتوان دائم  1.8 کیلوواتیک سال گارانتی موتور و سیم پیچ ۱۰۰% مسمخزن سوخت بنزین 3.6 لیترینمایشگر دیجیتالخاموش کن اتوماتیک در صورت کمبود روغنوزن فقط 16.5 کیلوگرممناسب برای مصارف خانگی و مسافرتی

موتور برق 4.8 کیلووات کیفی بی صدا لانسین GR4800iS

480,000,000 ریال
موتور برق 4.8 کیلووات کیفی بی صدا لانسین مدل GR4800iSسیستم اینورتری بدون کوچک ترین نوسانحداکثر توان خروجی 4.8 کیلوواتتوان دائم  3.8 کیلوواتیک سال گارانتی موتور و سیم پیچ ۱۰۰% مسمخزن سوخت بنزین 10 لیترینمایشگر دیجیتالخاموش کن اتوماتیک در صورت کمبود روغنوزن فقط 39 کیلوگرممناسب برای مصارف خانگی و مسافرتی

موتور برق 6.5 کیلووات لانسین مدل LC6500D-S

تماس بگیرید
موتور برق 6.5 کیلووات لانسین مدل LC6500D-Sحداکثر توان خروجی 6.5 کیلوواتتوان دائم  5.5 کیلوواتیک سال گارانتی موتور و سیم پیچ ۱۰۰% مسمخزن سوخت بنزین 30 لیترینمایشگر دیجیتالخاموش کن اتوماتیک در صورت کمبود روغنوزن فقط 79.5 کیلوگرممناسب برای مصارف خانگی و صنعتی

قیمت موتور برق در بازار ایران- بنزینی

موتور برق بنزینی به علت فراوانی زیاد و استفاده و کاربرد زیاد آن بیشترین درخواست را بین دیگر رقبا دارد. چون استفاده های زیاد و متنوعی دارد و دلیل آن سبک بودن و قابل حمل بودن آن و دسترسی آسان به سوخت بنزین می باشد. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی کیفیت آن به مراتب بهتر شده و ما شاهد فروش آن با گارانتی هستیم. این موتور برق ها به علت اینکه تولید انبوه آن بیشتر است و بیشتر قطعات آن از آلومینیوم بوده و نیاز به استقامت زیاد مثل دیزلی ندارد از مواد اولیه کمتر و سبکتری ساخته شده، وزن کمتر و تعداد بیشتر قیمت آن را تا حدود 30 درصد نسبت به دیزلی پایین می آورد.

قیمت موتور برق

در بازار ایران گازی

موتور برق گازی با مدل بنزینی فرق چندانی نداشته چون از نظر ساختار بسیار شبیه هم می باشند و تفاوت آنها بیشتر در سیستم سوخت رسانی می باشد که به آن یک رگلاتور گاز مایع یا شهری و یا هر دو اضافه شده است. از نظر قدرت حدود 30 تا 50 درصد از نوع بنزینی کمتر قدرت تولید می کند. چون اصب موتور بنزینی بوده و پایه گاز سوز نمی باشد. در مجموع یک رگلاتور گازی گه بین 5 تا 10 دلار دارد به آن اضافه شده است. ولی در ایران آن را قیمت بسیار بالاتری به فروش میرسد.

قیمت موتور برق گازوئیلی یا دیزلی در بازار ایران

موتور برق گازوئیلی یا همان دیزلی قیمتی بیشتر از موتور بنزینی و گازی دارد. چون مقدار مواد اولیه برای تولید این مدل دستگاه ها بیشتر از نمونه های بنزینی یا گازی می باشد. برای مثال یک موتور برق بنزینی 7 کیلووات حدود 90 کیلوگرم وزن دارید ولی مشابه گازوئیلی آن حدود 120 کیلوگرم وزن دارد.اختلاف وزن از این بابت است که موتور برق های گازوئیلی برای تولید قدرت از ضریب بالاتر برای متراکم کردن هوا استفاده میکنند، در نتیجه انفجار قویتری رخ خواهد داد، برای مقابله با این تنش، ضخامت نوع فلز استفاده شده بیشتر می باشد.

دلیل بعدی آن قیمت لوازم سوخت رسان آن می باشد که شامل پمپ و سوزن انژکتور می باشد که نسبت به قیمت کاربراتور مدل بنزینی بین 10 تا 20 برابر گرانتر می باشد.

قیمت موتور برق ارزان و گران در بازار ایران

شاید تا الان قیمت های متفاوتی برای موتور برق شنیده باشید. بعضی قیمت ها گران و بعضی قیمت ها ارزان. ما در اینجا سعی خواهیم کرد با دلایل منطقی قیمت ارزان و گران را با توجه به کیفیت آن موتور برق مورد بررسی قرار دهیم. چون عوامل زیادی در رابطه با قیمت وجود دارد که باعث بالا بودن یا پایین بودن قیمت می شود. با بررسی هایی که انجام خواهیم داد متوجه خواهیم شد که هر موتور برق گرانی دلیل به بهتر بودن آن نیست.

قیمت موتور برق ارزان در بازار ایران

چرا موتور برق در بازار ایران گران است

برای بررسی بیشتر باید چندین فاکتور تاثیر گزار در قیمت را با دقت بررسی کرد. هر کدام نقش به سزایی در این رابطه ایفا خواهند کرد. این عوامل موثر در قیمت موتور برق از این قرار می باشد:

  1. کشور سازنده
  2. کارخانه سازنده
  3. وارد کننده دست چندم
  4. نمایندگی رسمی از کارخانه
  5. ضمانت
  6. کیفیت و نوع سفارشی

کشور سازنده و قیمت موتور برق در بازار ایران

همانطور که مطلع هستید تنها کشور تولید کننده موتور برق بنزینی در دنیا کشور چین می باشد. وچنانچه موتور برق بنام کشور و سازنده بغیر از چین دیدید، مانند موتور برق ساخت ژاپین یا کره یا در ماردی ترکیه باید دقت کرد که چون واقعیت ندارد و وارد کننده فقط برای گرفتن سود بیشتر از شما، از نام کشور دیگری سوء استفاده و برای اینکه نشان دهد ساخت کره می باشد قیمت را بیشتر از قیمت چینی بودن می گذارد و سود بیشتری خواهد گرفت. پس چنانچه کشور سازنده چین نبود پول بیشتری بابت آن نباید پرداخت کرد. چون شما دارید جنس چینی را بنام کشور دیگر خرید میکنید و در نهایت جنس شما چینی خواهد بود

کارخانه سازنده چه تاثیری بر قیمت موتور برق در بازار ایران دارد

همانطور که قبل تر متوجه شدیم تنها سازنده موتور برق بنزینی کشور چین می باشد و اکنون نوبت به آن رسیده که کارخانه سازنده را بررسی کرد. بطور کلی در 2 قسمت چین موتور برق بصورت عمده تولید می شود. در شهر تایزو و شهر چانگ کینگ.  شهر تایزو در استان زجیانگ فقط موتور برق های کیفیت متوسط و رو به پایین و تا حدود بی کیفیت تولید می کند. و در مقابل شهر چانگ کینگ چون از قدیم تخصص آنها موتور بنزینی بوده و از تجربه و تکنولوژی بالایی برخوردار می باشد بهترین موتور برق ها را تولید میکند.

شما میتوانید کارخانه سازنده رو از روی برند موتور برق در اینترنت جستجو کنید و شهر کارخانه تولید کننده را پیدا کنید. و چنانچه موفق به پیدا کردن کارخانه سازنده در چین نشدید از آن موتور برق دوری کنید. 

وارد کننده موتور برق

قیمت موتور برق با توجه به دست چندم بودن وارد کننده مشخص می شود. برای مثال در بازار یک موتور برق بی کیفیت قیمت نزدیک به موتور برق با کیفیت فروخته می شود. یکی از دلایل آن دست چندم بودن وارد کننده می باشد. برای مثال یک افغانستانی در امارات نشسته و برای ایران از چین موتور برق میخرند و به وارد کننده ایرانی میفروشد.

از آنجا که آن وارد کننده ایرانی پول کافی ندارد و افغانستانی ها به صورت قرضی به آنها جنس میفروشند سود 50 درصدی از از وارد کننده ایرانی میگیرند. وارد کننده ایرانی نیز سود خود را بر روی کالا می کشد و در نهایت موتور برق بی کیفیت با قیمت گران فروخته می شود. ولی وارد کننده دست اول ایرانی از چین سود 50 درصدی واسطه افغانستانی را نمی گیرد.

نمایندگی رسمی کارخانه

نمایندگی رسمی و مستقیم از کارخانه تولید کننده تاثیر زیادی بر قیمت دارد. چون دست واسطه چه در واردات و چه در فروش کوتا شده و قیمت کالا با دلال بازی بالا نخواهد رفت. و پیشنهاد می شود که فقط موتور برق هایی که نمایندگی رسمی دارند خریداری بفرمایید. چون قیمت ها واقعی و خدمات گارانتی و قطعات آن در دسترس می باشد. و نگرانی در م.رد آن وجود ندارد.

گارانتی و اثر آن بر قیمت چقدر می باشد

یکی از اتفاقات خوبی که در این چند ساله رخ داده، فروش موتور برق با گارانتی می باشد. چون همه موتور برق های بنزینی ساخت چین می باشد در ابتدا کیفیت قابل قبولی نداشتند تا شرکتی جرات ارائه گارانتی داشته باشد.

 

با پیشرفت تکنولوژی در چین مخصوصا شهر چانگ چینگ و ارتقاء سطح کیفی آن و رسیدن به استانداردهای جهانی موتور برق های این شهر از چین به سرعت مورد پسند سراسر دنیا قرار گرفت و اکنون موتور برق های تولیدی این شهر قابل ارائه با خدمات گارانتی و ضمانت کیفیت می توان در باز یافت و این گارانتی توسط شرکت وارد کننده ارائه می شود، چون بابت این موتور برق خوب و عالی تفاوت قیمت آن را پرداخت کرده و از کیفیت موتور برق وارداتی خود مطمئن می باشد.

کیفیت و نوع سفارش

هرچه کیفیت قطعات و متعلقات آن بالاتر باشد قیمت آن بالاتر بوده و هرچه قطعات آن بی کیفیت تر و نا کارآمد تر بوده قیمت پایین می آید. البته حتما متوجه شدید که در بازار ایران برخی از افراد سعی میکنند با زبان بازی و پررویی موتور برق های بی کیفیت خود را با قیمت بالا به مشتری بفروشند. برای شناخت موتور برق بی کیفیت فقط کافی است به 3 نکته توجه داشته باشد:

اول، اگر نمایشگر ولتاژ آن عقربه ای بود. دوم، پریز های آن دو شاخه و 15 آمپر بود. سوم موفق به پیدا کردن سایت کارخانه در چین نشدید، از این نوع موتور برق دوری کنید. چون ابتدایی ترین شرایط یک موتور برق خوب را ندارد، حتما داخل آن از بی کیفیت ترین قطعات استفاده شده است. 

قیمت انواع موتور برق در بازار ایران

در اینجا توضیح مختصری در رابطه با انواع موتور برق های موجود در بازار  برای شما خواهیم داد تا شما با چشم باز موتور برق ها را با توجه به مشخصات و بررسی های انجام شده خریداری بفرمایید لطفا در زیر موتور برق مورد نظر خود را پیدا کنید و در مورد آن اطلاعات لازم جهت تصمیم برای خرید اقدام کنید. در زیر بعضی از موتور برق هایی که موفق به پیدا کردن وب سایت کارخانه های آنها شدیم ارائه شده.

قیمت موتور برق در بازار ایران ژاپنی

موتور برق های ژاپنی گران بوده و این گرانی حدود 3 برابر قیمت موتور برق چینی بوده و این اختلاف قیمت باعث شده که موتور برق های ژاپنی کمتر به فروش برسد. و کم کم جای خود را به تولیدات دیگر کشورها بدهد. زمانی موتور برق های ژاپنی یکتاز بازار موتور برق ژاپنی بودند و موتور برق ژاپنی از تولیدات آمریکا و اروپا ارزانتر و با کیفیت تر بودند. ولی با ظهور کشورهای دیگر و بالا رفتن قیمت موتور برق ژاپنی، رفته رفته رقابت بالا گرفت و موتور برق های کشور های دیگر کیفیت خود را بالا بردند و جای خود را با قیمت مناسبتر نسبت به قیمت موتور برق ژاپنی در بازار جهانی باز کردند و امروزه دیگر هیچ کارخانه تولید موتور برق در ژاپن وجود ندارد.

قیمت موتور برق انواع در بازار ایران
قیمت موتور برق ژاپنی در بازار ایران

قیمت موتور برق در بازار ایران چینی

قیمت موتور برق چینی در بازار ایران

موتور برق چینی بسیار متفاوت می باشند. این تفاوت باعث و بانی آن چند عامل می باشد. اول، کیفیت شرکت تولید کننده که باید دید توان آن شرکت برای تولید موتور برق خوب چگونه می باشد. برای مثال کارخانه های تولید کننده در شهر چونگ چینگ از امکانات تولید با استانداردهای ژاپن و امریکا بوده و قیمت موتور برق چینی ساخت این شهر بالا می باشد. ولی شهر تایزو کیفیت پایین و قیمت خیلی ارزان می باشد. دوم، کیفیتی که سفارش دهنده از کارخانه درخواست میکند. سوم، چند دست می چرخد تا وارد ایران شود. چهارم سودی که فروشندگان در نظر می گیرند، که گویا قیمت موتور برق چینی بی کیفیت سود بیشتری برای وارد کننده دارد.

قیمت موتور برق هیوندای در بازار ایران

قیمت موتور برق هیوندای چینی نسبت به موتور برق های دیگر چینی بیشتر بوده و دلیل آن این که از اسم آن سوء استفاده می شود و خیلی از افراد فکر می کنند که ساخت کارخانه معروف هیوندای کره می باشد. در صورتی که با یک جستجو می توان متوجه شد که تمام مدل های آن فقط در ایران وجود دارد. بنابراین قیمت موتور برق هیوندای واقعی نبوده و کیفیت آن همان موتور برق چینی می باشد و ولی پولی که از ملت زحمتکش گرفته می شود دو برابر موتور برق هیوندای ساخت چین می باشد. بنابر این باید توجه داشت که موتور برق هیوندای ساخت چین بوده و باید ارزش آن با توجه به چینی بودن و کیفیت آن در نظر گرفته شود.

قیمت موتور برق هوندا در بازار ایران

موتور برق هوندا سالیان زیادی است که دیگر ساخت ژاپن نمی باشد. و در ایران فقط موتور برق هوندای دست دوم در بازار یافت می شود. کیفیت موتور برق هوندا زمانی زبانزد بود ولی قیمت آن گران و کم کم بت توجه به پیشرفت موتور برق های چینی و قیمت موتور برق هوندا، جا برای دیگر سازنده های چینی باز شد و موتور برق هوندا آهسته آهسته از بازار جهانی خالی شد. ولی متاسفانه افراد محدودی جنس هوندای تقلبی وارد ایران می کنند تا سود فراوانی به جیب بزنند. حتما دقت کنید که موتور برق هوندای ژاپن نو دیگر وجود ندارد و پل اضافه بابت آن ندهید. بهتر است به دنبال موتور برق چینی باکیفیت باشید.

قیمت موتور برق لانسین در بازار ایران

قیمت موتور برق لانسین از تمام دیگر موتور برق ها بالاتر می باشد و این تفاوت قیمت اختلاف 10 تا 20 درصد قیمت کارخانه نسبت به دیگر تولید کنندگان شهر چونگ کینگ می باشد. البته ناگفته نماند که کیفیت موتور برق های لانسن بالا بوده و این تفاوت قیمت بخاطر آن و معروفیت جهانی برند لانسین می باشد. دومین عامل دست چندم بودن فروشنده هست که خود بخود قیمت را بالا می برد. ولی از لحاظ کیفیت موتور لانسین کاملا قابل اطمینان می باشد.

قیمت موتور برق ایمر در بازار ایران

قیمت موتور برق ایمر را باید از کیفیت آن متوجه شد. موتور برق ایمر در چین کارخانه ای ندارد و گویا با توجه به اطلاعاتی که بر روی آن درج شده ساخت کارخانه لوتین بوده و کارخانه لوتین یکی از تولیدکنندگان ارزان قیمت موتور برق در چین می باشد، و نسبت ارزش آن به موتور برق های ساخت شهر چونگ کینگ 1 سوم می باشد. با یک نگاه به این موتور برق می توان متوجه نشانگر ولتاژ آن که عقربه ای می باشد متوجه شد که از کیفیت و تکنولوژی پایین و قدیمی برخوردار می باشد. چنانچه موتور برق برای کار موقت چند روزه می خواهید و به شرط اینکه قیمت آن حداکثر نصف موتور برق های خوب باشد می تواند گزینه خوبی باشد.

قیمت موتور برق هواسدان در بازار ایران

قیمت موتور برق هواسدان نسبت به کیفیت آن در مقایسه با دیگر برنده بسیار عالی می باشد. دلیل اصلی آن این است که نمایندگی مستقیم از طرف کارخانه در ایران وجود دارد و این مزیت باعث شده قیمت آن مناسبترین موتور برق با توجه به کیفیت بسیار بالای آن می باشد. موتور برق هواسدان کارخانه تولید موتور برق متعلق به خود را دارد و کیفیت تولید آن توسط مدرن ترین دستگاهای کنترل کیفیت، بررسی و تولید میگردد. باین برند جزء بهترین برندهای موتور برق در جهان می باشد.

قیمت موتور برق در بازار ایران دست دوم

موتور برق دست دوم بسیار متفاوت می باشد. ما بهترین موتور برق های دست دوم را همراه گارانتی 1 ساله به شما دوستان ارائه می دهیم. همانطور که اطلاع دارید خرید موتور برق دست دوم  و اعتماد به آن بسیار مشکل می باشد. ولی ما به شما این موتور برق ها را با قیمت مناسب و ضمانت های لازم به فروش می رسانیم. کیفیت موتور برق دست دوم ما در حد نو بوده و هرگز موتور برق غیر قابل اعتماد به شما نخواهیم فروخت. قیمت موتور برق های دست دوم ما را می توانید با دیگر فروشندگان موتور برق مقایسه بکنید. ما حرف اول را در کیفیت موتور برق دست دوم می زنیم.

برای دیدن ویدیو موتور برق دست دوم این ویدیو را پلی کنید

برای دین ویدیو خرید موتور برق دست دوم در یوتیوب کلیک کنید

قیمت موتور برق در بازار ایران کیفی بی صدا

قیمت موتور برق کیفی از موتور برق معمولی بیشتر می باشد. این تفاوت به 3 دلیل اصلی دارد یک هزینه ای که بابت کیفی کردن آن می شود. دوم بعضی از موتور برق های کیفی بی صدا هستند و بعضی بی صدا نیستند چنانچه موتور برق مورد نظر کیفی بی صدا باشد هزینه بی صدا کردن آن نیز باید در نظر گرفته شود. سوم اینکه موتور برق کیفی باید از سیستم اینورتری استفاده بکند تا وزن کمتر و جای کمتری اشغال بکند. این سه عامل در کنار کیفیت تولید و خدمات پس از فروش و گارانتی آن باعث می شود که قیمت موتور برق کیفی از موتور برق معمولی بالاتر شده و در قیمت خرید آن تاثیر مستقیم داشته باشد.

قیمت موتور برق کیفی

قیمت موتور برق اینورتری در بازار ایران

قیمت موتور برق اینورتری با توجه به سیستم اینورتر آن که باعث تولید برق بهتری نسبت به موتور برق معمولی میشود بیشتر می باشد. و البته موتور برق های اینورتری از وزن کمتری برخوردار هستند. خروجی برق همیشه 50 هرتز خواهد بود و این قابلیت باعث می شود شما برقی بدون نوسان داشته باشید. در مجموع این عملیات بعد از سیم پیچ موتور برق توسط کیت الکترونیکی اینورتر به برقی سالم، خالص و بدون نوسان تبدیل خواهد شد. از اینرو قیمت موتور برق اینورتری بابت این تجهیزات الکترونیکی بالاتر می باشد. 

قیمت موتور برق اینورتری

قیمت موتور برق بی صدا یا سایلنت

قیمت موتور برق بی صدا و سایلنت گرانتر از دیگر موتور برق ها می باشند. چون قیمت آن با توجه به کابین یا در نوع کوچک آن کیفی که برای آن تهیه می شود و لازم زد صدایی که در آن بکار برده می شود باعث افزایش قیمت می شود و این افزایش قیمت ارزش بی صدا بودن آن را دارد. پیشنهاد ما خرید موتور برق بی صدا با گارانتی می باشد. از مجموعه موتور برق های بی صدای ما دیدن کنید و بهترین بی صدا را خرید کنید، همراه با ضمانت اصلی و گارانتی 1 ساله واقعی.

قیمت موتور برق خانگی در بازار ایران

موتور برق خانگی بسیار متنوع می باشد. چون برای استفاده موتور برق برای خانه انتخاب های فراوانی وجود دارد. پیش نهاد ما این است که موتور برق برای مصارف خانگی باید دارای چند نکته مهم باشد. اول کیفیت که فقط برندهای معتبر استفاده کنید که وب سایت کارخانه آن در چین قابل دسترسی باشد و نمایندگی فعال داشته باشد. از پریز های برق با استقامت 30 آمپر برخوردار باشد. دارای نمایشگر دیجیتال باشد تا متوجه شد وضعیت برق آن چگونه می باشد تا از صدمه زدن به وسایل برقی خانگی جلوگیری شود.

قیمت موتور برق مسافرتی

موتور برق های مسافری شامل آن دسته از موتور برق هایی می شود که وزن کم و کارایی بالای دارند. موتور برق های مسافرتی اغلب از سیستم اینروتری استفاده می کنند و به راحتی قابل حمل می باشند. در مسافرت باید موتور برقی استفاده کرد که جای کمتری بگیرد. از این رو پیشنهاد ما برای استفاده موتور برق در مسافرت موتور برق های اینورتری بی صدا و کیفی می باشد. شما می توانید در قسمت موتور برق های مسافرتی بهترین قیمت موتور برق مسافرتی را مشاهده و انتخاب کنید.

قیمت موتور برق سه فاز

قیمت این دستگاهای مولد برق از تک فاز بیشتر بوده و دلیل آن نوع و سیستم سیم پیچ و لوازمی اضافی که در تابلو برق بکار برده می باشد. 

12 نظر در “قیمت موتور برق در بازار ایران

  1. نوری گفت:

    آیا قیمت موتور برق در ایران با خارج کشور فرق می کند؟

    1. john گفت:

      درود بر شما،

      قیمت موتور برق در ایران برابر است با قیمت خرید + هزینه های حمل و نقل + هزینه گمرکی + مالیات + سود وارد کننده + دست چندم بودن فروشنده – تمامی این ایتم ها بر روی قیمت موتور برق تاثیر دارد ولی قیمت خرید از کارخانه با توجه به کیفیت آن و سود وارد کننده و چند دست میچرخد تا به ایران میرسد تاثیر بیشتری در قیمت موتور برق دارند. در نتیجه قیمت موتور برق را نمی توان با خارج از کشور بصورت دقیق مقایسه کرد.

      موفق باشید

  2. عید محمد موحد گفت:

    من یک موتور برق سه فاز لازم دارم

    1. john گفت:

      سلام. بله موجود می باشد. لطفا تماس بگیرید

  3. عرفانی راد گفت:

    چرا قیمت موتور برق های شما نسبت به بقیه جاها بهتر هست؟

    1. مدیر گفت:

      درود بر شما
      چون قیمت موتور برق های ما دست اول است

  4. نجفی گفت:

    واقعا بهترین قیمت موتور برق ها رو شما دارید. هم از همه جا ارزان تره هم کیفیت ها بسیار بالا هست.

    1. مدیر گفت:

      ممنون از نظر و لطف شما.

      هدف ما ارائه بهترین خدمات به همراه بهترین قیمت موتور برق به مصرف کننده های محترم می باشد.

      با تشکر

  5. علی گفت:

    قیمت موتور برق هیوندای و هواسدان رو می خواستم

    1. مدیر گفت:

      سلام
      قیمت موتور برق هواسدان و هیوندای در صفحه ها مربوط به کالا مورد نظر قابل مشاهده می باشد.

  6. متوسلی گفت:

    قیمت موتور برق ها با توجه به چه چیزی تغییر میکند؟

    1. مدیر گفت:

      درود بر شما
      قیمت موتور برق با توجه به مقدار خروجی موتور برق و کیفیت ساخت آن تغییر خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *